Zinedine Zidane bohaterem globalnej kampanii Orange na Euro 2016 (wideo)
W związku z Euro 2016 firma telekomunikacyjna Orange uruchamia program „Orange sponsors You”, którego elementem będzie kampania reklamowa z udziałem znanego piłkarza, Zinedine’a Zidane’a.
W ramach akcji Orange rozda kibicom 3 tys. biletów na mecze rozgrywane w ramach Euro 2016, ponad 700 biletów dla pracowników, ponad 200 wejściówek na tzw. mecze rozgrzewkowe, a ponad 20 najlepszych kibiców otrzyma zaproszenia na mecze finałowe na Stade de France.
Platforma „Orange Sponsors You” ma sprawić, że każdy będzie mógł poczuć, że jest nie tylko kibicem piłki nożnej, ale też aktywnie uczestniczy w tych wydarzeniach i jest w nie zaangażowany. W związku z mistrzostwami operator wprowadza specjalne oferty dla swoich klientów, zarówno indywidualnych, jak i biznesowych. Będą one dostosowywane do rynków lokalnych. Przykładowo we Francji klienci operatora dostaną w promocji więcej internetu, by mogli oglądać mecze na telefonach komórkowych i tabletach. Planowana jest również specjalna oferta dla osób przybywających do Francji - oferta Orange Holiday Europe zaprojektowana zostanie specjalnie na UEFA Euro 2016.
Pod koniec maja Orange rozpocznie równolegle w 28 krajach kampanię reklamową, której główny bohaterem będzie były francuski piłkarz Zinedine Zidane. Członkowie jego drużyny będą szukać najlepszych kibiców piłkarskich na świecie. Ponad 20 najbardziej zaangażowanych osób zostanie zaproszonych na finałowy mecz na Stade de France.
Dodatkowo fani futbolu korzystający z hashtaga #OrangeSponsorsYou w mediach społecznościowych będą mogli zdecydować, jaką rolę w tegorocznych mistrzostwach Europy w piłce nożnej odegra ikona Paryża, czyli Wieża Eiffla. Obecnie jednak firma nie podaje szczegółów działań związanych z tym projektem.
W dniu meczu otwarcia uruchomiona zostanie z kolei akcja pod hasłem „Fan of the Match” - wzorowana na akcji „Man of the Match”. Podczas każdego meczu podczas UEFA Euro 2016 na trybunach wyszukiwany będzie najbardziej wyróżniający się z tłumu kibic, który otrzymał tytuł Fana Meczu.
W sześciu miastach Francji - Lyonie, Paryżu, Lille, Marsylii, Bordeaux i Tuluzie - Orange w tzw. strefach kibica umożliwi fanom piłki nożnej korzystanie z przestrzeni do gier wideo czy oglądanie meczów w UHD. Będą także specjalne stoiska, gdzie kibice wypróbują najnowsze wynalazki technologiczne, w tym rzeczywistość wirtualną.
Dołącz do dyskusji: Zinedine Zidane bohaterem globalnej kampanii Orange na Euro 2016 (wideo)