„Zawsze free” - piwo Lech Free reklamowane w nowej wersji
Startuje kampania reklamująca piwo bezalkoholowe Lech Free (produkowane przez Kompanię Piwowarską) w nowej odsłonie. Akcję - prowadzoną pod hasłem „Zawsze free” - przygotowały i realizują agencje GPD, Lubię to, Afekt i Publicon oraz dom mediowy MEC.
W kampanii prezentowane są nowy wariant smakowy Lecha Free - limonka z miętą, a także opakowania z odświeżonym desginem i wprowadzone właśnie do sprzedaży puszki o pojemności 330 ml. Wygląd opakowań zaprojektowała agencja Sieberthead Limited.
- Punktem wyjścia dla nowej kampanii jest założenie, że każdy z nas ma wolność w swej naturze. W komunikacji Lecha Free chcemy podkreślić, że mamy wolny wybór i wybieramy to, co w danej sytuacji najbardziej nam odpowiada. Skoro tak jest, to możemy postawić na piwo bezalkoholowe Lech Free - opisuje przekaz akcji reklamowej Aleksandra Zarychta-Kuzalska, brand PR manager w Kompanii Piwowarskiej.
>>> Przeglądaj najciekawsze reklamy z Polski i zagranicy w naszym dziale Kreacje
Kampania zacznie się 20 czerwca i potrwa do końca sierpnia. Obejmie telewizję, internet, punkty sprzedaży (w tym lokale gastronomiczne) oraz eventy.
Kreacją reklam zajęła się agencja GPD, za działania w internecie odpowiada agencja Lubię to, w punktach sprzedaży - agencja Afekt, a za aktywności public relations - agencja Publicon. Planowaniem i zakupem mediów zajmuje się dom mediowy MEC.
Dołącz do dyskusji: „Zawsze free” - piwo Lech Free reklamowane w nowej wersji