Żabka wskrzesza stare logo. Nowa akcja
Sieć sklepów Żabka reaktywuje poprzednie logo w ramach nowej akcji marketingowej. Do sprzedaży trafia limitowana kolekcja ubrań i gadżetów, w skład której wchodzą bluzy, koszulki, bandany i breloki.

Limitowanej kolekcji nie będzie można kupić – 150 z nich można zdobyć tylko w internetowym konkursie. Aby wygrać limitowany zestaw, należy do 7 kwietnia br. wejść na stronę konkursu i odpowiedzieć na pytanie konkursowe.
Wszystkie elementy koekcji utrzymane są w czarno-zielonych kolorach z ikonicznym logo Żabki z 1998 roku, która trzyma klasyczny telefon z antenką. Produkty wykonano ze 100% bawełny w Polsce, z lokalnych materiałów. Wszystkie mają certyfikat OEKO-TEX.
Zobacz: Żabka z nową strategią w telewizji. “Kupowała reklamy bardziej jakościowo”
Stare logo Żabki
– Miałam przyjemność zaprojektować kolekcję dla Żabki, łącząc najnowsze trendy z sentymentem pierwszego logo Żabki. Ten nieoceniony powrót do przeszłości przeniósł mnie do początków Żabki i moich czasów młodości. Czerpiąc z DNA marki, stworzyłam ponadczasowy design, łącząc elementy vintage z nowoczesnym streetwearem i luźnymi, oversize'owymi sylwetkami. Ważnym aspektem dla mnie jako projektanta jest również dbałość o jakość produktów, dlatego kolekcja została zrobiona w Polsce z najwyższej jakości materiałów – mówi projektantka Justyna Tasak, projektantka, graficzka i malarka, która od lat współpracuje z topowymi markami modowymi.
Zobacz: Nowa usługa w aplikacji Żabki
Kolekcję promują popularni w mediach społecznościowych twórcy, m.in. Julia Żugaj.
Dołącz do dyskusji: Żabka wskrzesza stare logo. Nowa akcja