Żabka wprowadza happy hours. Poranna kawa taniej z aplikacją żappka
Sieć sklepów Żabka wystartowała z nową promocją, w ramach której użytkownicy aplikacji mobilnej żappka mogą kupić kawę w Żabka Café za 1,99 zł.
Żabka wprowadziła happy hours, dzięki którym w godzinach od 7 do 10 rano, klienci z aplikacją żappka mogą kupić kawy o pojemności 40 ml, 160 ml i 200 ml w cenie 1,99 zł za szt.
Każdy klient może skorzystać z happy hours raz dziennie. Promocja potrwa do 22 października br.
Wprowadzona oficjalnie w połowie maja aplikacja mobilna Żappka jest używana przez 1,7 mln osób. Klienci mogą sprawdzać promocje, zbierać punkty oraz korzystać ze specjalnych ofert, dobranych pod konkretnego klienta (za profilowanie promocji odpowiada sztuczna inteligencja). Żabka szacuje, że w przyszłym roku osiągnie liczbę 3 milionów użytkowników.
Żabka Polska jest właścicielem największej w Polsce sieci sklepów typu convenience liczącej ponad 5,8 tys. placówek prowadzonych przez ponad 4 tys. franczyzobiorców pod marką Żabka. Codziennie sklepy odwiedzane są przez ok. 2 miliony klientów.
Promocję dotyczącą kawy z aplikacją żappka wspiera kolejna odsłona kampanii reklamowej z serii „Mały wielki sklep”. Jest ona oparta na spotach pokazujących zabawne scenki z pracownikami i klientami sklepu Żabka.
Za kreację reklam odpowiada agencja PZL, a za planowanie i zakup mediów - dom mediowy Spark Foundry.
Dołącz do dyskusji: Żabka wprowadza happy hours. Poranna kawa taniej z aplikacją żappka