Wystartowała nowa sieć reklamy internetowej
Wczoraj ruszyła nowa sieć reklamy internetowej Q-net
Właścicielem sieci Q-net jest firma ClickAd Sp. z o.o. - broker reklamy Internetowej, który zajmuje się obsługą kampanii reklamowych w Internecie.
"Od początku dążono do tego, aby obie firmy skupiały się na odrębnych zadaniach: ClickAd będzie odpowiedzialny za pozyskiwanie reklamodawców, natomiast zadaniem Q-netu.pl będzie sprzedaż powierzchni reklamowej w Internecie.
Zazwyczaj impulsem dla nowego przedsięwzięcia jest pomysł, za nim idą pieniądze, ludzie i ewentualny rozwój. W przypadku Q-netu było odwrotnie. Jako, że ClickAd ma już ustabilizowaną pozycję i wieloletnie doświadczenie na rynku reklamowym oraz bogate portfolio klientów, łatwo było założyć, że przy wsparciu tych czynników, Q-net stanie się siecią konkurencyjną.
Tak, więc decyzja o uruchomieniu Q-net została podjęta w oparciu o rzeczywiste wyniki finansowe i istniejącą współpracę z liczącymi się klientami m. in. OMD, Mediacom, Mind Share, CR Media, Optimedia, Zis, Adserver Media " - powiedział Maciej Sobierajski, Dyrektor Generalny ClickAd Sp. z o.o.
"Rynek medialny to dla nas szeroka gama możliwości. Wykorzystując wiedzę medialną, wybieramy z niego to, co dla naszych klientów najbardziej wartościowe. Internet jest środowiskiem, w którym czujemy się najlepiej. Uważamy jednak, że potencjał, jaki posiadają platformy multimedialne daje znacznie większe pole do działań i dzięki temu tworzymy niepowtarzalne rozwiązania dla reklamodawców." - powiedział Konrad Batory - odpowiedzialny za rozwój sieci w Q-net.
Q-net.pl współpracuje z pond czterdziestoma witrynami Internetowymi, wśród nich znajdują się witryny z następujących kategorii: biznes, finanse, ubezpieczenia, rozrywka, e-commerce, GSM, Informacje, TV, film, muzyka, podróże, odkrycia, technologie oraz motoryzacja.
Dołącz do dyskusji: Wystartowała nowa sieć reklamy internetowej