„Wypełnij skórę młodością” w reklamach AA Oil Infusion (wideo)
Ruszyła kampania reklamowa wprowadzająca na polski rynek linię kosmetyków przeciwzmarszczkowych Oil Infusion marki AA (należącej do firmy Oceanic). Akcja, przygotowana przez firmy Change, Easy Hell, TPS i Star Media, przebiega pod hasłem „Wypełnij skórę młodością”.
Kampania kosmetyków przeciwzmarszczkowych Oil Infusion marki AA podkreśla, że zawierają one olejki tsubaki i inca inchi oraz inne komponenty składające się na formułę podwójnej infuzji, która zapewnia skórze elastyczność i wygładza zmarszczki.
W reklamach eksponowane są najważniejsze produkty z promowanej linii: kremy na noc i na dzień.
Akcja reklamowa jest prowadzona od 16 marca w telewizji (kanały ogólnopolskie) oraz prasie (pisma kobiece).
Kreację kampanii przygotowała agencja reklamowa Change (należąca do Group One), która pozyskała to zlecenie w niedawnym przetargu. Produkcją spotów telewizyjnych zajął się dom produkcyjny Easy Hell, a postprodukcją - firma TPS. Za planowanie i zakup mediów odpowiada dom mediowy Star Media.
Dołącz do dyskusji: „Wypełnij skórę młodością” w reklamach AA Oil Infusion (wideo)