SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Magdalena Kamińska odpowiada za dział obsługi klienta w N42 Group

Magdalena Kamińska objęła stanowisko head of client service w agencji N42 Group – multidyscyplinarnej grupy specjalizującej się w zintegrowanych rozwiązaniach komunikacyjnych. 

Magdalena Kamińska Magdalena Kamińska

W nowej roli Kamińska odpowiada za rozwój zespołu obsługi klienta, standaryzację procesów obsługi oraz nadzór nad realizacją projektów dla kluczowych klientów agencji. Do jej zadań należeć będzie również budowanie długofalowych relacji z partnerami biznesowymi oraz rozwój oferty usług.

– Client service to funkcja, która łączy – przeprowadza klientów od pomysłu do realizacji, od strategii do wyników. To znacznie więcej niż klasyczna obsługa klienta – to strategiczna rola zarządzająca całym cyklem współpracy, zwiększająca konkurencyjność agencji i budująca wartość biznesową – komentuje Magdalena Kamińska.

>>> Praca.Wirtualnemedia.pl - tysiące ogłoszeń z mediów i marketingu

Magdalena Kamińska posiada doświadczenie w marketingu i zarządzaniu relacjami z klientami w modelach B2B i B2C. Do zespołu N42 Group dołączyła we wrześniu 2023 roku. Wcześniej odpowiadała za działania komunikacyjne w sektorze nieruchomości komercyjnych, hotelarskim oraz przemysłowym, pracując dla marek takich jak Hotel Hanza, Querco Property czy JCB Interhandler.

Jest absolwentką Uniwersytetu im. Adama Mickiewicza w Poznaniu oraz studiów podyplomowych z zakresu brand managementu oraz grafiki i multimediów. 

Do N42 należą marki N42 PR, N42 Media, N42 Creation oraz N42 Content.

Dołącz do dyskusji: Magdalena Kamińska odpowiada za dział obsługi klienta w N42 Group

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl