Magdalena Kamińska odpowiada za dział obsługi klienta w N42 Group
Magdalena Kamińska objęła stanowisko head of client service w agencji N42 Group – multidyscyplinarnej grupy specjalizującej się w zintegrowanych rozwiązaniach komunikacyjnych.

W nowej roli Kamińska odpowiada za rozwój zespołu obsługi klienta, standaryzację procesów obsługi oraz nadzór nad realizacją projektów dla kluczowych klientów agencji. Do jej zadań należeć będzie również budowanie długofalowych relacji z partnerami biznesowymi oraz rozwój oferty usług.
– Client service to funkcja, która łączy – przeprowadza klientów od pomysłu do realizacji, od strategii do wyników. To znacznie więcej niż klasyczna obsługa klienta – to strategiczna rola zarządzająca całym cyklem współpracy, zwiększająca konkurencyjność agencji i budująca wartość biznesową – komentuje Magdalena Kamińska.
>>> Praca.Wirtualnemedia.pl - tysiące ogłoszeń z mediów i marketingu
Magdalena Kamińska posiada doświadczenie w marketingu i zarządzaniu relacjami z klientami w modelach B2B i B2C. Do zespołu N42 Group dołączyła we wrześniu 2023 roku. Wcześniej odpowiadała za działania komunikacyjne w sektorze nieruchomości komercyjnych, hotelarskim oraz przemysłowym, pracując dla marek takich jak Hotel Hanza, Querco Property czy JCB Interhandler.
Jest absolwentką Uniwersytetu im. Adama Mickiewicza w Poznaniu oraz studiów podyplomowych z zakresu brand managementu oraz grafiki i multimediów.
Do N42 należą marki N42 PR, N42 Media, N42 Creation oraz N42 Content.
Dołącz do dyskusji: Magdalena Kamińska odpowiada za dział obsługi klienta w N42 Group