Bauer wprowadza znak jakości „Dobra prasa!”
Wydawnictwo Bauer w lutym wprowadziło na okładki swoich magazynów znak „Dobra Prasa!”. Ma on być m.in. podpowiedzią dla czytelników, którzy do tej pory kupowali niedawno zamknięte tytuły innych wydawnictw.
Znak „Dobra prasa!” to według zapowiedzi wydawcy wskazówka dla czytelników oraz sprzedawców prasy, gdzie szukać sprawdzonych i wartościowych treści. To także podpowiedź dla tych, którzy do tej pory kupowali zamknięte niedawno przez inne wydawnictwa tytuły.
Wydawnictwo Bauer podkreśla, że ma w swoim portfolio magazyny, które gwarantują wysoką jakość we wszystkich segmentach wydawniczych, w tym tytuły podobnie targetowane i o zbliżonej tematyce oraz strukturze co te ostatnio zamknięte przez inne wydawnictwa.
Niedawno Burda Media Polska ogłosiła rezygnację z ponad 20 magazynów drukowanych: z rynku zniknęły m.in. „Claudia”, „Dobre Rady” czy „Party”. Czytelniczki tych czasopism mogą zasilić szeregi kupujących podobne tytuły z portfolio Bauera. I tak "Olivia" czy "Świat Kobiety" może zastąpić im „Claudię”, „Poradnik Domowy” - „Dobre Rady”, a „Show” może być zamiennikiem dla „Party”.
Wraz w wprowadzeniem znaku jakości „Dobra Prasa!” rusza kampania promująca tytuły wydawnictwa, obejmująca TV (stacje Polsat, TVN i TVP), radio (RMF), internet i tytuły własne wydawnictwa, a także punkty sprzedaży w tym sieć urzędów pocztowych.
Autorkami znaku „Dobra Prasa!” są Anna Wydra i Monika Łacmańska-Bycyk, których propozycja została wybrana na drodze wewnętrznego konkursu.
Bauer niedawno również zamknął kilka swoich tytułów: w listopadzie poinformowano, że przestaną się ukazywać „Naj”, „Przepis na Zdrowie”, „Bliżej Ciebie”, „Takie jest Życie” oraz „Cuda i Objawienia”. Z kolei w zeszłym tygodniu wydawca ogłosił koniec papierowego „Auto Moto”.
W wydawnictwie połączono niedawno redakcję „Tele Tygodnia” i „Świata Seriali” z redakcją „Kuriera TV”, „Super TV” i „Tele Maxu”.
Dołącz do dyskusji: Bauer wprowadza znak jakości „Dobra prasa!”