SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Wydawca „W Sieci” i „Frondy” kończy prace nad nowym, lifestylowym tygodnikiem

Spółka Fratria, wydająca magazyny „W Sieci”, „W Sieci Historii”, „Gazeta Bankowa” i „Fronda”, kończy przygotowywać nowy tygodnik, który ma mieć profil lifestylowy i kosztować mniej niż konkurencyjne tytuły z tego segmentu.

Tomasz Przybek, prezes Polska Press, fot. materiały prasowe Tomasz Przybek, prezes Polska Press, fot. materiały prasowe

- Mamy już gotowy nowatorski, ciekawy i przebadany wszechstronnie projekt, mamy niemal całkowicie skompletowany autonomiczny zespół redakcyjny. Za nami kilka numerów zerowych i wiele szczegółowych badań. Kończymy prace związane z kolportażem, drukiem i kampanią reklamową - opisuje stan prac nad nowym tytułem Tomasz Przybek, prezes Fratrii, w komunikacie przesłanym portalowi Wirtualnemedia.pl.

Wydawca nie ujawnia na razie nazwy nowego pisma. Ma ono mieć kilkadziesiąt stron w formacie gazetowym oraz stały dodatek telewizyjno-rozrywkowy w klasycznym formacie. Nakład początkowy wyniesie pół miliona egzemplarzy, a cena pisma będzie znacząco niższa od pozostałych tytułów.

- Jesteśmy po pierwszych rozmowach z reklamodawcami, którzy bardzo ciepło przyjęli projekt. Powierzchnia reklamowa pierwszego numeru została już niemal całkowicie wyprzedana - chwali się Tomasz Przybek.

Redaktorem naczelnym nowego tytułu będzie osoba pracująca we Fratrii od kilku lat, mająca duże doświadczenie w mediach komercyjnych (spółka nie informuje jeszcze, o kogo konkretnie chodzi).

Nowy tygodnik ma pojawić się w sprzedaży w ciągu kilku tygodni.

Przypomnijmy, że Fratria od ponad dwóch lat wydaje tygodnik opinii „W Sieci”, którego średnia sprzedaż ogółem w ub.r. wynosiła 77 130 egz. (według ZKDP - zobacz wyniki wszystkich tygodników opinii), a od prawie dwóch lat - miesięcznik „W Sieci Historii” (jego średnia sprzedaż ogółem w listopadzie ub.r. wyniosła 30 412 egz. - zobacz szczegóły), a także miesięcznik „Gazeta Bankowa”. W styczniu br. firma przejęła wydawanie magazynu „Fronda” (więcej o tym).

Do Fratrii należą również serwisy internetowe z Grupy wPolityce.pl (wPolityce.pl, wGospodarce.pl, wNas.pl i wSieci.pl), które w grudniu ub.r. zanotowały w sumie 721,2 tys. użytkowników (według Megapanelu PBI/Gemius - zobacz jego pełne wyniki).

Dołącz do dyskusji: Wydawca „W Sieci” i „Frondy” kończy prace nad nowym, lifestylowym tygodnikiem

12 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
kamil
Pół miliona egzemplarzy pierwszego numeru???-imperium Karnowskich zaszalało.
0 0
odpowiedź
User
Ekspert
Pr-owy bełkot
0 0
odpowiedź
User
plusk
Przecież już jest na rynku katocelebrycki Dobry Tydzień.
0 0
odpowiedź