Wyborcza.pl z wyższą ceną promocyjną dla nowych subskrybentów
4,9 zł, a nie jak dotąd 1 zł, kosztują pierwsze cztery tygodnie subskrypcji Wyborcza.pl (Agora) w pakietach podstawowym i premium. Taki sam okres w przypadku pakietu Klubowego to wydatek rzędu 9,9 zł.
Do niedawna cztery pierwsze tygodnie w każdym pakiecie można było mieć za złotówkę. Po zakończeniu okresu promocyjnego cena pakietu Podstawowego za każde cztery tygodnie to 19,9 zł, pakietu Premium – 29,9 zł, a pakietu Klubowego – 40,9 zł.
W styczniu uruchomiono poszerzoną formę prenumeraty – Klub Wyborcza.pl, zmieniły się też dotychczasowe pakiery Podstawowy i Premium.
Pod koniec pierwszego kwartału br. Wyborcza.pl miała 258 tys. cyfrowych subskrypcji (wzrost o 9,1 proc. w porównaniu do pierwszego kwartału 2020 roku).
W tym roku z Agory odeszli odpowiedzialny z marketing subskrypcji „Gazety Wyborczej” Mateusz Szaniewski i szefowa subskrypcji Danuta Breguła, która przeszła do newonce.media.
Przychody Agory niższe o prawie 50 proc.
Dołącz do dyskusji: Wyborcza.pl z wyższą ceną promocyjną dla nowych subskrybentów
"Śmieci" to inna redakcja. To bracia specjalnej troski wydają.
Nie wiem o czym piszesz, ale na tamtym też oszczędzam. Wszystko co oszczędziłem na tych śmieciach trzymam w banku na 0,01%.
Zarabiam podwójnie!