Wpływ blogów na kobiety
W marcu bieżącego roku ponad 1/3 amerykańskich kobietkorzystających z internetu pisała lub czytała blogi internetowe.
Z badania przeprowadzonego przez serwis BlogHer i firmę CompassPartners wynika, że aktywnymi uczestnikami blogosfery było w marcu36,2 miliona logujących się do sieci kobiet z USA - informuje naswojej stronie internetowej eMarketer.
21,1 miliona z nich czytało lub umieściło swój komentarz, apozostałe 15,1 miliona opublikowało przynajmniej jeden własny postna internetowym blogu.
29 procent badanych czytelniczek blogów stwierdziło, że podjęłodecyzję o zakupie danego produktu na podstawie informacjiznalezionych na blogu. Jeszcze wyższy wskaźnik - 38 procent -odnotowano tutaj w przypadku kobiet piszących własne blogi.
Blogi mają także odwrotny wpływ: 28 procent badanych czytającychi 32 procent piszących stwierdziło, ze na podstawie informacjiznalezionych na blogu podjęło decyzję o nie kupowaniu danegoproduktu.
Najwięcej respondentek - odpowiednio 50 i 41 procent -stwierdziło jednak, że blogi nie mają żadnego wpływu na ich decyzjezakupowe.
źródło: eMarketer
Dołącz do dyskusji: Wpływ blogów na kobiety