Wólczanka w Internecie
Wólczanka SA ma nowy serwis w Internecie
Mówimy „koszula”, myślimy „Wólczanka”... nowy serwis internetowy najsłynniejszego polskiego producenta koszul został przygotowany przez łódzką firmę Intercon e-consulting. Serwis zawiera pełne informacje na temat firmy oraz zdjęcia i opisy aktualnych kolekcji męskich i damskich, proponowanych przez Wólczankę. Projekt jest prosty, opiera się na wyeksponowaniu wzorów kolekcji: klasycznych i awangardowych. Udało się to osiągnąć operując stonowaną kolorystyką oraz dyskretnym wykorzystaniem technologii flash.
To znaczący projekt dla firmy Intercon. Firma wyspecjalizowała się w realizacjach dla sektora finansowego (mBank, MultiBank) i publicznego (NFZ w Łodzi), a dzięki nawiązaniu współpracy z Wólczanką wkroczyła na nowy rynek. „Mamy nadzieję, że na dobre – mówi Michał Drynkowski, szef Interconu – cieszymy się, że kolejna ważna firma z Łodzi stała się naszym Klientem.”
Wólczanka SA jest największym w Polsce producentem koszul i należy do liderów branży odzieżowej.
Dołącz do dyskusji: Wólczanka w Internecie