Ruszyła digitalowa kampania wody Jurajska
Grupa Hortex rozpoczęła digitalową odsłonę kampanii reklamowej wspierającej relaunch marki woda Jurajska. Przygotowała ją agencja ASAP&ASAP.

Działania obejmują zasięgową kampanię na Facebooku, Instagramie oraz YouTube. Ich trzonem są materiały video i animacje stworzone na potrzeby digital.
Kreacje odwołują się do pochodzenia wody Jurajska, czyli mających ponad 200 000 lat skał Jury Krakowsko-Częstochowskiej. Pojawia się w nich również wizerunek ambasadorki - Agnieszki Radwańskiej. Zachęca ona do codziennego sięgania po produkt.
Kampania ma charakter długofalowy, działania przewidziane zostały na cały rok 2021.
Za strategię, kreację i egzekucję działań digital odpowiada agencja ASAP&ASAP. Strategię mediową kampanii przygotował dom mediowy Pure Play. Oba podmioty współpracują z marką Jurajska od 2020 roku.
Za działania ATL odpowiada agencja Opus B. Planowaniem i zakupem mediów offline zajmuje się OMD.
Dołącz do dyskusji: Ruszyła digitalowa kampania wody Jurajska