Wizyty w pralni reklamują Land Rover Discovery 4 (wideo)
Rozpoczęła się telewizyjna kampania reklamowa samochodu Land Rover Discovery 4. Akcję na zlecenie JLR Polska przygotował dom mediowy Starcom.
Kampania Land Rovera Discovery 4 ma na celu dotarcie z informacją o tym samochodzie do nowych klientów i zachęcenie do rejestrowania się na jazdy próbne poprzez serwis internetowy landrover.pl. Przekaz podkreśla, że auto jest dostępne w ramach leasingu 104,5 proc. i z 5-letnią gwarancją.
W ramach akcji - zaplanowanej do końca września - 30-sekundowy spot jest emitowany w TVN24, Polsacie News oraz kanałach tematycznych z oferty Atmediów i Discovery. Adaptacją globalnej kreacji oraz planowaniem i zakupem mediów na potrzeby kamapnii zajął się dom mediowy Starcom.
Kampanie reklamowe
Dołącz do dyskusji: Wizyty w pralni reklamują Land Rover Discovery 4 (wideo)