Wirtualna Polska startuje z weekendowym „Magazynem Lifestyle”, w pierwszym wydaniu m.in. Anna Dziewit-Meller i Agata Passent
Na weekend Grupa Wirtualna Polska zapowiedziała pierwsze wydanie „Magazynu Lifestyle” dostępnego na stronie głównej WP.pl. Projekt ma dostarczać czytelnikom treści premium, a tematem przewodnim szeroko pojęty design.
„Magazyn Lifestyle” w założeniach ma zawierać reportaże, pogłębione wywiady, felietony i teksty o tematyce społecznej, które będą ilustrowane fotografiami.
Według Grupy Wirtualna Polska nowy projekt ma z jednej strony przyciągać czytelników wysokiej jakości materiałami, z drugiej odpowiadać wymaganiom reklamodawców chcących wykorzystywać rozwiązania z segmentu content marketingu oraz reklamy natywnej.
- Zgodnie z przyjętą strategią inwestujemy w treści dłuższe i pogłębione, znacznie wykraczając poza standardowe postrzeganie segmentu lifestyle. Magazyn prezentuje więc ekskluzywne, atrakcyjne materiały redakcyjne, które doskonale wpisują się w strategię komunikacji marki. Spełniając wszelkie kryteria reklamy natywnej, realizują cele marketingowe klienta - opisuje Ingrid Hintz-Nowosad, odpowiedzialna za realizację projektu w obszarze lifestyle Grupy WP.
W pierwszym wydaniu „Magazynu Lifestyle” pojawią się materiały przygotowane m.in. przez Anetę Wawrzyńczak, Izabelę O’Sullivan, Agnieszkę Żukowską, Michała Suchorę i Łukasza Knapa. Autorskie felietony napisały Anna Dziewit-Meller i Agata Passent.
Debiut „Magazynu Lifestyle” i treści które zawiera pierwsze wydanie będą promowane przez cały nadchodzący weekend w ramach specjalnego modułu eksponowanego na stronie głównej WP.pl.
Od dwóch lat weekendowa sekcja magazynowa jest publikowana na portalu Gazeta.pl, natomiast jesienią ub.r. podobny cykl materiałów zaczął ukazywać się na TVN24.pl.
Dołącz do dyskusji: Wirtualna Polska startuje z weekendowym „Magazynem Lifestyle”, w pierwszym wydaniu m.in. Anna Dziewit-Meller i Agata Passent