Wiosenno-letni sezon Reserved z zjednoczenie.com
Po raz kolejny firma Reserved wybrała agencję interaktywnązjednoczenie.com do kompleksowej obsługi marki w Internecie.
- Firma LPP S.A. kładzie duży nacisk na internetowe wsparciekampanii wizerunkowych oraz akcji promocyjnych przez marketinginternetowy - mówi Daniel Chorążewicz z Działu Marketingu LPP S.A.- Serwis internetowy marki Reserved jest jednym z filarów wizerunkumarki oraz zawsze aktualnym i świeżym źródłem informacji o naszychkolekcjach zaprezentowanym w atrakcyjny i elegancki sposób.Realizację tych celów zapewnia nam agencja internetowazjednoczenie.com, która w sposób kompleksowy i efektywny spełnianasze najwyższe wymagania dotyczące zarówno jakości, estetyki, jaki rozwiązań technicznych.
Nowo stworzoną stronę wsparto kampanią w Internecie, któraodbywała się w komunikatorze Gadu Gadu, a od początku czerwcaobejmuje swym zasięgiem portal Wirtualna Polska.
Dołącz do dyskusji: Wiosenno-letni sezon Reserved z zjednoczenie.com