Wiola Łada-Szewczenko i Agnieszka Wichulska ruszają z Essence Numbers
Działalność rozpoczęła niezależna agencja mediowa Essence Numbers wyspecjalizowana w realizacji kampanii w internecie. Założycielkami i szefowymi firmy są Wiola Łada-Szewczenko i Agnieszka Wichulska, poprzednio pracujące w Grupie K2.
Essence Numbers zajmuje się planowaniem, realizacją i zakupem kampanii marketingowych, w których kluczowym medium jest internet. Natomiast klientom, którzy samodzielnie kupują media, oferuje audyt mediowy. - Nie wszyscy marketerzy korzystają z usług domów mediowych, dlatego chcemy doradzać takim klientom w ocenie skuteczności wybranych kampanii, jak i długofalowych aktywności w internecie - mówi Agnieszka Wichulska, wiceprezes firmy. - Wielopoziomowo analizujemy działania dla marki pod kątem m.in. trafności wykorzystanych mediów, doboru narzędzi, form reklamowych, jak również modeli i warunków zakupowych. Chętnie wspieramy klientów już na etapie projektowania kampanii - opisuje.
Agencja finalizuje obecnie umowy z nowymi firmami, dla których będzie realizować jesienne kampanie. Ponadto prowadzi zaawansowane rozmowy z nowym inwestorem, który ma w IV kwartale br. wesprzeć spółkę kapitałowo, co umożliwi rozwój kolejnych usług.
Partnerem strategicznym agencji jest Wiola Łada-Szewczenko, która poprzednio przez 6 lat pracowała w zajmowała się usługami mediowymi w Grupie K2, odpowiadając za opracowanie i wdrażanie strategii mediowych dla głównych klientów ACR i K2 Internet. Wcześniej była związana z Pracuj.pl i OS3, a ogółem w branży marketingowej pracuje od 8 lat.
Dołącz do dyskusji: Wiola Łada-Szewczenko i Agnieszka Wichulska ruszają z Essence Numbers