„Wielki Festiwal Książki” w Biedronce
Sieć sklepów Biedronka (Jeronimo Martins Polska) organizuje akcję „Wielki Festiwal Książki” promującą czytelnictwo. W jej ramach od czwartku do niedzieli klienci, którzy zdecydują się na zakup trzech dowolnych książek, otrzymają rabat o wartości najtańszej z nich.
Oferta „Wielki Festiwal Książki” obowiązuje od czwartku, 30 sierpnia br. do niedzieli, 2 września br. lub do wyczerpania zapasów.
- Lato to okres festiwali, które masowo organizowane są w miejscowościach turystycznych. By wziąć udział w „Wielkim Festiwalu Książki” nie trzeba nigdzie jechać, wystarczy wstąpić do najbliższej Biedronki i cieszyć się wyjątkowym rabatem na ulubione pozycje książkowe. W ofercie sieci znaleźć można tytuły zarówno dla najmłodszych, jak i dorosłych czytelników i mieć trzy książki w cenie dwóch – mówi Dorota Sulinowska z działu marketingu sieci Biedronka.
„Wielki Festiwal Książki” jest kolejna akcją, w której sieć Biedronka stawia na promocję czytelnictwa. Najbardziej rozpoznawalnym projektem Biedronki jest konkurs na książkę dla dzieci „Piórko”. Wydane w jego ramach bajki sprzedały się łącznie w ponad 120 tys. egzemplarzy.
Modę na czytanie sieć kreuje także za pośrednictwem swojej najnowszej akcji lojalnościowej „Gang Słodziaków”. W jej ramach Biedronka chce zachęcić dorosłych, by codziennie czytali dzieciom. Pretekstem do tego ma być książka „Co się stanie na leśnej polanie, czyli wesołe przygody Gangu Słodziaków”, opowiadająca o przygodach paczki przyjaciół z leśnej polany. Historię tę napisała Renata Piątkowska, autorka książek dla dzieci i młodzieży, jurorka w konkursie „Piórko”.
W najbliższym czasie Biedronka ruszy z kolejnym projektem, mającym zachęcić klientów, by chętniej i częściej sięgali po książki.na obecnym etapie szczegółów tej akcji nie ujawnia.
Biedronka ma w całej Polsce 2832 sklepy.
Dołącz do dyskusji: „Wielki Festiwal Książki” w Biedronce