Wideo pochłania coraz więcej czasu
Amerykańscy internauci w wieku co najmniej 12 lat przeznaczająśrednio 6,1 godziny na rozrywkę opartą na treściach wideo.
Tak wynika z przeprowadzonego w czerwcu bieżącego roku badania iraportu firmy Solutions Research Group pod nazwą 'MultiplatformVideo Report' - informuje na swojej stronie internetowejeMarketer.
Z tego czasu około cztery godziny były poświęcane na tradycyjnątelewizję, a pozostała część na gry wideo, treści wideo wkomputerze i internecie, DVD oraz wideo oglądane na urządzeniachmobilnych.
W swoim raporcie firma Solutions Research Group przedstawiłarównież prognozę, według której do 2013 roku liczba godzinprzeznaczanych na rozrywkę opartą na treściach wideo zwiększy się oprawie 1/3, do poziomu około ośmiu godzin dziennie.
Wzrost ten zostanie uzyskany głównie dzięki wideo online, a nietelewizji. Świadczy o tym również badanie firmy DeloitteDevelopment, w którym 69 procent respondentów stwierdziło, żekomputer stał się dla nich urządzeniem bardziej służącym dorozrywki niż telewizor.
źródło: eMarketer
Dołącz do dyskusji: Wideo pochłania coraz więcej czasu