SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Agencja Whites pracuje dla Novo Nordisk

Novo Nordisk, firma z branży opieki zdrowotnej, nawiązała współpracę z agencją Whites w ramach ogólnopolskiej kampanii społecznej „Porozmawiajmy szczerze o otyłości". Ambasadorami kampanii m.in. Aneta Zając i Robert Kudelski.

Kampania, w której Whites odpowiada za komunikację w digitalu, ma na celu edukację społeczeństwa na temat otyłości oraz przeciwdziałanie stygmatyzacji osób borykających się z tą chorobą.

Prowadzone działania digitalowe obejmują komunikację w mediach społecznościowych, stworzenie spójnej z kampanią koncepcji wizualnej (digital&social key vVisual), jak również kampanie płatne, tworzenie wartościowych dla użytkownika treści online oraz wsparcie SEO i analitykę kampanii.

W ramach współpracy powstała również dedykowana strona internetowa, zaprojektowana i wdrożona przez GoodC – software&product house z Grupy Digitalowej Whites. Strona ta dostarcza użytkownikom merytorycznych porad i informacji na temat otyłości, a jednym z ważniejszych jej elementów jest „Słownik otyłości", mający na celu edukację społeczeństwa na temat znaczenia odpowiedniej komunikacji w stosunku do osób chorujących na otyłość.

W kampanię zostali zaangażowani również inspirujący ambasadorzy, m.in. aktorka Aneta Zając, aktor Robert Kudelski oraz prezeska Fundacji „Siła” Agnieszka Liszkowska-Hała.

Dołącz do dyskusji: Agencja Whites pracuje dla Novo Nordisk

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl