Wavemaker zajmie się obsługą mediową Bricoman
Bricoman, sieć hurtowni budowlanych skierowanych do profesjonalistów związanych z budownictwem i remontami, oraz do klientów indywidualnych, zakończyła postępowanie przetargowe, którego celem był wybór partnera do obsługi mediów. Firma do współpracy wybrała agencję Wavemaker (GroupM/WPP).
Do przetargu na dom mediowy Bricoman zaprosił w sumie 5 firm. Do finału przeszły 2 domy mediowe, a jego zwycięzcą w ocenie komisji przetargowej została firma Wavemaker. Firma nie podaje szczegółów zakończonego postępowania.
Przetarg był koordynowany i nadzorowany przez firmę audytorską Media Strategy.
Zakres przetargu obejmował planowanie i zakup mediów w kanałach offline i digital.
Bricoman nie podaje, na jak długo zawarł umowę z Wavemker.
Niedawno sieć hurtowni zakończyła przetarg na obsługę reklamową wybierając do współpracy agencję Babaloo.
Dołącz do dyskusji: Wavemaker zajmie się obsługą mediową Bricoman