Volvo V60 kombi: Otwórz się na przygodę (wideo)
W internecie trwa kampania reklamowa nowego Volvo V60 kombi. Akcję pod hasłem „Otwórz się na przygodę” przygotowały firmy K2 Internet i Mindshare Polska.
Internetowa kampania reklamowa nowego modelu Volvo V60 kombi jest oparta na formacie wideo expand videostitial. Początkowo wyświetla się obrandowany teaser, który – po najechaniu na niego przez internautę – rozwija się do pełnoekranowego wideo, dopasowując się do rozdzielczości okna przeglądarki.
Akcja pod hasłem „Otwórz się na przygodę” od 7 lutego jest prowadzona na stronach z sieci reklamowej V2Media, m.in. witrynach motoryzacyjnych.
Kreację kampanii – zaplanowanej do 6 marca – przygotowała agencja interaktywna K2 Internet, a za planowanie mediów odpowiada dom mediowy Mindshare Polska.
Marketing internetowy
Dołącz do dyskusji: Volvo V60 kombi: Otwórz się na przygodę (wideo)