Vivo klientem Ju:
W ramach konkursu ofert vivo Polska wybiera agencję JU: należącą do Digitree Group do współpracy przy planowanej kampanii z okazji Mistrzostw Świata 2022, których marka jest sponsorem.

W połowie czerwca br. miała miejsce międzynarodowa premiera flagowego modelu marki vivo X80 PRO. Kampania dotycząca smartfonów z serii X zaplanowana jest m.in. przy okazji piłkarskich Mistrzostw Świata w Katarze. Z tej okazji marka zorganizowała konkurs ofert, do którego przystąpiło 5 agencji.
W związku z wygraną agencja JU: będzie odpowiadała za koncepcję kreatywną, strategię komunikacji, Key Visual oraz kompleksową realizację kampanii w Polsce w kontekście Mistrzostw Świata w piłce nożnej.
- Chcemy przeżywać emocje towarzyszące mistrzostwom, nie tylko z gronem kibiców, ale także z całym społeczeństwem. Bardzo cieszymy się na współpracę z agencją JU, która wygrała przetarg na obsługę kampanii w okresie mundialu. Mocno wierzymy, w koncept kreatywny przygotowany przez agencję - mówi Karolina Romanowska, business development and marketing manager Vivo.
Dołącz do dyskusji: Vivo klientem Ju: