JU: zajmie się influencer marketingiem dla L'Oreal Polska
Agencja kreatywno-digitalowa JU: należąca d Digitree Group wygrała przetarg L'Oréal Polska na realizację działań z zakresu influencer
marketingu dla czterech marek z dywizji masowej: L'Oréal Paris, Maybelline New York, Garnier oraz NYX.
Agencja JU: odpowiada za kompleksową obsługę kampanii w obszarze influencer marketingu. W zakres pracy agencji wejdą m.in. planowanie strategiczne działań z influencerami, koncepcje kreatywne aktywacji, dobór influencerów oraz utrzymywanie z nimi relacji, produkcja contentu i seedingów kreatywnych czy też bieżący monitoring realizowanych kampanii oraz konkurencji.
W JU: rozpoczęło się już tworzenie zespołu do obsługi marek L'Oréal Polska. Od początku września planowane jest realizacja pierwszych kampanii.
- Influencer marketing stanowi niezwykle ważną część działań obszaru Advocacy, nie tylko naszej organizacji, ale też całego rynku Beauty. Jest to też obszar wyjątkowo konkurencyjny, bardzo dynamiczny i tym samym wymagający dla każdej, nawet największej marki. Starania brandów, których celem jest jak największy udział w konwersacjach, muszą się zmieniać wraz z zachowaniem i preferencjami konsumentów. W Consumer Products Division, stawiając sobie za cel dopasowanie naszego podejścia do zmieniającego się otoczenia, podjęliśmy decyzję o nawiązaniu współpracy z agencją JU: odgrywającą rolę partnera wspierającego naszą transformację w obszarze pracy z influencerami/twórcami treści. W toku bardzo wymagającego dla obu stron przetargu to rozwiązania zaproponowane przez team JU: zostały przez nas ocenione jako najbardziej kreatywne i spójne z kierunkiem, który obraliśmy - mówi Maciej Dziedzic, L’Oreal CPD head of digital transformation.
Firmy nie podają, na jak długo zawarły umowę.
Dołącz do dyskusji: JU: zajmie się influencer marketingiem dla L'Oreal Polska