SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Wavemaker wykorzystuje sztuczną inteligencję w planowaniu mediów dla L'Oréal

L’Oréal Polska wystartował w mediach cyfrowych z kampanią launchową produktu marki Maybelline New York - media na potrzeby kampanii planuje i kupuje Wavemaker, agencja mediowa GroupM.

L’Oréal wprowadza na polski rynek nowy produkt – podkład w pudrze o nazwie Maybelline Super Stay 24h Hybrid Powder. Jego debiut wsparty jest silną kampanią digital, prowadzoną w kanałach takich jak YouTube, Meta, TikTok oraz Pinterest. W mediaplanie znalazła się też aplikacja Blix, a ważnym elementem działań jest wykorzystanie niestandardowych formatów reklamowych, takich jak Social Native Ads (produkt z portfolio Plisty należącej do GroupM) czy InImage BrandAd oferowany przez [m]spark – platformę innowacji i akcelerator dla startupów z rynku MarTech współtworzony przez GroupM.

–  Konsekwentnie wzmacniamy w ostatnim czasie segment produktów do makijażu twarzy. Po niedawnej premierze podkładu Super Stay 24h Skin Tint, teraz wprowadzamy podkład w pudrze, czyli Hybrid Powder. Polska jest jednym z pierwszych rynków, gdzie jest on wprowadzany do sprzedaży i jesteśmy przekonani, że odniesie sukces; na innych rynkach gdzie zadebiutował, ma bardzo dobre wyniki. Naszej firmie bardzo zależy na wykorzystywaniu innowacyjnych narzędzi marketingowych, dlatego poza samym szerokim dotarciem do naszej grupy docelowej w social mediach, chcemy wychodzić poza ten standard, np. bardzo nas interesuje targetowanie kontekstowe. Stąd m.in. wykorzystanie autorskich narzędzi z portfolio GroupM, takich jak format InImage czy Social Native Ad - mówi Patrycja Jakubowska, senior brand manager Maybelline New York w L’Oréal Polska.

Wavemaker wykorzystuje sztuczną inteligencję

Format InImage BrandAd wykorzystuje technologię umożliwiająca skanowanie i rozpoznawanie obiektów na zdjęciach redakcyjnych za pomocą sztucznej inteligencji. Dodatkowo sczytywany jest tekst artykułu w celu zapewnienia hiprekontekstowego targetowania reklam, które wyświetlane są bezpośrednio na zdjęciach.

Media na potrzeby kampanii Super Stay 24h Hybrid Powder zaplanowała i zakupiła agencja mediowa Wavemaker. Za kreatywną adaptację globalnej platformy komunikacyjnej na potrzeby kampanii odpowiada agencja MullenLowe, za obszar influencerski -  agencja JU. Koordynacją social media marki zajmuje się agencja 121PR.

Wavemaker współpracuje z L’Oréal Polska i Kraje Bałtyckie od tego roku, po wygraniu kilkuetapowego przetargu na całościową obsługę budżetu tego marketera. Współpraca obejmuje 4 rynki: Polskę, Łotwę, Litwę i  Estonię.

Dołącz do dyskusji: Wavemaker wykorzystuje sztuczną inteligencję w planowaniu mediów dla L'Oréal

1 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
hmm
ale to nie jest nowy format?
6 4
odpowiedź