Vision Express promuje „wielkie badanie wzroku” (wideo)
Ruszyła kolejna edycja promocji salonów optycznych Vision Express pod hasłem „Wielkie badanie wzroku”. Wspiera to kampania reklamowa przygotowana przez firmy marketingowe Walk i MullenLowe Mediahub.

W ramach akcji badanie wzroku w salonie Vision Express kosztuje tylko 9 zł. Ponadto można uzyskać do 300 zł zniżki na okulary korekcyjne - przy zakupie okularów jednoogniskowych za minimum 380 zł lub okularów progresywnych za minimum 800 zł.
Promocja ruszyła w poniedziałek i potrwa do końca marca. Wspiera ją kampania reklamowa oparta na spocie, w którym oprócz dwójki pracowników Vision Express znanych z poprzednich reklam występuje kilka osób opowiadających o najważniejszych dla nich widokach.
Aktywności reklamowe obejmują przede wszystkim telewizję oraz internet.
Kreacją kampanii zajęła się agencja reklamowa Walk, a za planowanie i zakup mediów odpowiada dom mediowy MullenLowe Mediahub.
Dołącz do dyskusji: Vision Express promuje „wielkie badanie wzroku” (wideo)