SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Visa wybrała Wieden+Kennedy i Publicis Groupe do globalnej obsługi

Visa rozstrzygnęła trwający od lipca br. przetarg dotyczący globalnej obsługi reklamowej. Wybrała w nim do współpracy agencje Wieden+Kennedy i Publicis Groupe.

Visa poinformowała, że wybrała w trwającym od lipca br. przetargu do współpracy w zakresie obsługi reklamowej na poziomie globalnym agencje Wieden+Kennedy i Publicis Groupe.

Wieden + Kennedy będzie zajmować się strategią kreatywną i głównymi projektami reklamowymi, zaś Publicis Groupe stworzy zespół, który będzie zajmował się mediami i produkcją, a także wspierał "hiperlokalną pracę" na całym świecie.

Dotychczas obsługą reklamową VISA zajmowały się agencje BBDO (od 2012 roku odpowiadała za globalne kreacje) oraz Saatchi&Saatchi (od 2015 roku zajmowała się kreacją w Europie).

Saatchi, która należy do Publicis Groupe będzie nadal współpracować z Visa nad kreatywną produkcją i projektami oraz będzie rozszerzać swoje kompetencje na 73 rynkach na całym świecie, podczas gdy Wieden+Kennedy skupi się na kreacji.

Obsługą mediową VIsa zajmuje się należący do Publicis Groupe dom mediowy Starcom, który będzie kontynuować obsługę mediową marki.

W Polsce ostatnią kampanię Visa przygotowały agencje Saatchi&Saatchi i Starcom.

Dołącz do dyskusji: Visa wybrała Wieden+Kennedy i Publicis Groupe do globalnej obsługi

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl