Viacom nowym klientem Charyzmy
Agencja public relations Charyzma od początku stycznia br. zaczęła pracować dla Viacom International Media Networks Polska. To efekt wygranego przez nią przetargu.
W ramach umowy konsultanci Charyzmy będą odpowiadać za komunikację korporacyjną dla wszystkich stacji z portfolio grupy, czyli MTV Polska, Viva Polska, Comedy Central, Comedy Central Family, Nickelodeon i Viacom Blink!.
Agencja za porozumieniem stron przejęła wcześniej współpracujące wcześniej z Viacomem osoby z agencji Na Zmianę i rozbudowała zespół. Ze strony Charyzmy za współpracę z nowym klientem odpowiada lider grupy doradców Agnieszka Krakós-Gorący oraz asystent doradcy Michał Pruchnicki. W obszarze komunikacji z mediami branżowymi i liderami opinii wspierać ich będą Agnieszka Szmit oraz Andrzej Godewski, partnerzy zarządzający.
Umowa została podpisana na dwa lata.
Ostatnio Charyzma podpisała też umowę na obsługę kanałów National Geographic Channel i Nat Geo Wild (więcej na ten temat).
Dołącz do dyskusji: Viacom nowym klientem Charyzmy