SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Value Media, Vizeum, ClickAd, MullenLowe MediaHub i inni walczą o 3 mln zł budżet mediowy BGK

W odpowiedzi na przetarg mediowy Banku Gospodarstwa Krajowego wpłynęło 8 ofert. Wśród agencji walczących o wyceniony na 3 mln zł brutto budżet mediowy są m.in. Vizeum (Dentsu Aegis Network Polska), Value Media (Group One), MullenLowe MediaHub - wynika z informacji Wirtualnemedia.pl.

Oferty w mediowym przetargu BGK złożyły: Value Media (Group One), Vizeum (Dentsu Aegis Network Polska), Effective Media Solutions, Media Group, ClickAd Interactive, Mastermind Media, Fabryka Komunikacji Społecznej oraz wspólnie Octopus Media i Octopus Warsaw, czyli MullenLowe MediaHub i MullenLowe Warsaw.

Każda z nich miała zaproponować w złożonej ofercie miesięczny ryczałt za gotowość do realizacji zadań, w tym zakupu mediów (bez kosztu ich zakupu) oraz przygotowania i realizacji strategii promocji dla poszczególnych projektów.
Value Media zaproponowało 1 968 zł, MullenLowe – 1230 zł, a Vizeum – 36,9 tys. zł. ClickAd Interactive, Mastermind Media i Media Group zaproponowały stawki miesięczne po 0,01 zł, Effective Media – 0,04 zł, a Fabryka Komunikacji Społecznej – 0,0123 zł.

Budżet na tzw. zamówienie podstawowe wynosi 3 mln zł brutto, zaś na zamówienie w ramach prawa opcji – dodatkowe 7 mln zł.

Współpraca przez rok

Wybrana w tym przetargu agencja będzie zajmować się zakupem powierzchni reklamowej w prasie, internecie, na nośnikach outdoorowych, w social mediach oraz zakupem czasu reklamowego w radiu i tv. Będzie też odpowiadać za współpracę z influencerami i zakup powierzchni reklamowych na blogach. Do jej zadań należeć będzie przygotowanie oraz realizacja strategii promocji, w tym przygotowanie media planu kampanii reklamowych, zaproponowanie doboru mediów wraz z uzasadnieniem oraz określeniem wysokości budżetu. W ramach współpracy wybrana agencja będzie też świadczyć dla BGK usługi doradcze w zakresie wyboru najkorzystniejszych formatów reklam i terminów publikacji oraz doboru tytułów prasowych, serwisów internetowych i stacji telewizyjnych dla potencjalnych zleceń reklamowych oraz organizować raz na kwartał szkolenia na temat nowych trendów w mediach, konsumpcji mediów oraz zmian w podejściu do planowania kampanii w mediach itd.

Za te wszystkie działania agencja otrzyma wynagrodzenie w postaci miesięcznego ryczałtu za gotowość do realizacji działań.
O wyborze zwycięzcy w 95 proc. zdecyduje wysokość oferowanych upustów na zakup mediów, a tylko w 5 proc. zaproponowana cena za usługi. Ze zwycięską agencją BGK będzie pracować przez rok od podpisania umowy.

Obecnie obsługą mediową BGK zajmuje się wybrany w ub.r. dom mediowy Media Group. Agencja ta wygrała przetarg w ub.r. proponując 0,01 zł miesięcznego ryczałtu za gotowość do zakupu mediów.

Niedawno BGK poinformował o unieważnieniu prowadzonego od stycznia br. przetargu na dwuletnią, kompleksową obsługę reklamową. Decyzja ta podyktowana była obecną sytuacją związaną z pandemią koronawirusa. Bank rozpisze wkrótce nowy przetarg na obsługę reklamową, ale z mniejszym niż poprzednio budżetem (tamten opiewał na 24,6 mln zł).

Dołącz do dyskusji: Value Media, Vizeum, ClickAd, MullenLowe MediaHub i inni walczą o 3 mln zł budżet mediowy BGK

3 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Media
a za te przekręty nikt nie odpowiada...tylko 3 mln w końcu. Co to jest?
odpowiedź
User
Olo
Najbardziej będę się śmiał jak Fabryka Komunikacji Społecznej przegra z Mastermind Media i Media Group, bo się połasili na 0,0023 zł :):):)
odpowiedź
User
nicky
to sprawa dla CBA,, CBŚ, UOKIK czy NIK - kolejny raz dumpingowane sę koszty "gotowości" i na czym zarabiają, wszyscy wiedzą. Transparentność i uczciwość popłaca/nie popłąca * (*niepotrzebne skreślić)
odpowiedź