V2Media wchodzi na rosyjski rynek
Pół roku po premierze w Polsce, internetowa sieć reklamy videoV2Media rozpoczyna działalność w Rosji. Biuro rosyjskie jest drugimpo polskim oddziałem sieci.
"Reklama video w rosyjskim internecie należy do rzadkości.Dotychczas spotykanymi formami były prawie wyłącznie pre-rolle,bardzo rzadko banery z częścią video. Jako V2Media chcemy pobudzići rozwinąć działania rynku w tej dziedzinie" - mówi AlexanderMashkov, zarządzający V2Media w Rosji.
V2Media współpracuje w Rosji z kilkunastoma witrynami, m.in.stroną agencji informacyjnej Interfax.ru, serwisami wydawnictwaConde Nast - GQ.ru, Vogue.ru, Glamour.ru, czy informacyjną sieciąspołecznościową Newsland.ru. Trwają także testy na witrynach MSN.Obecny zasięg sieci V2Media w Rosji to ponad milioninternautów.
Technologię emisji i raportowania kampanii video dla V2MediaRosja dostarcza Bbelements.
Inne
Dołącz do dyskusji: V2Media wchodzi na rosyjski rynek