V2Media wchodzi na rosyjski rynek
Pół roku po premierze w Polsce, internetowa sieć reklamy video V2Media rozpoczyna działalność w Rosji. Biuro rosyjskie jest drugim po polskim oddziałem sieci.
"Reklama video w rosyjskim internecie należy do rzadkości. Dotychczas spotykanymi formami były prawie wyłącznie pre-rolle, bardzo rzadko banery z częścią video. Jako V2Media chcemy pobudzić i rozwinąć działania rynku w tej dziedzinie" - mówi Alexander Mashkov, zarządzający V2Media w Rosji.
V2Media współpracuje w Rosji z kilkunastoma witrynami, m.in. stroną agencji informacyjnej Interfax.ru, serwisami wydawnictwa Conde Nast - GQ.ru, Vogue.ru, Glamour.ru, czy informacyjną siecią społecznościową Newsland.ru. Trwają także testy na witrynach MSN. Obecny zasięg sieci V2Media w Rosji to ponad milion internautów.
Technologię emisji i raportowania kampanii video dla V2Media Rosja dostarcza Bbelements.
Dołącz do dyskusji: V2Media wchodzi na rosyjski rynek