UPC: 229,4 tys. klientów telewizji cyfrowej
Z usług UPC korzystało 1.090.500 klientów na koniec 2009 roku, w tym 229.400 abonentów Telewizji Cyfrowej UPC, 460.600 internetu i 183 900 usług głosowych, poinformowała spółka w komunikacie w piątek. UPC pozyskało w ciągu roku ponad 150.000 klientów telewizji cyfrowej, 72 600 klientów usługi internetowej, a liczba abonentów usługi telefonicznej UPC zwiększyła się o 36.600.
"W 2009 roku wzrosła liczba klientów wszystkich trzech usług wchodzących w skład oferty UPC. Największy przyrost odnotowała Telewizja Cyfrowa UPC, z której skorzystało ponad 150 000 nowych abonentów. Do dynamicznego wzrostu przyczynił się rosnący popyt na usługi cyfrowe i interaktywną rozrywkę oraz atrakcyjne promocje sprzedażowe i rabaty dla klientów kupujących więcej, niż jedną usługę" - czytamy w komunikacie.
Spółka zwróciła też uwagę, że w trakcie roku wdrożyła usługę dostępu do internetu z szybkością do 120 Mb/s, a także telewizyjną usługę wideo na żądanie. Spółka rozwinęła też swoją ofertę dla biznesu.
Dołącz do dyskusji: UPC: 229,4 tys. klientów telewizji cyfrowej