SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Udane lato TVN, Polsat zyskał najmniej

W wakacje telewizja Polsat zanotowała najwięcej, pod względem cennikowym, wpływów z reklam.

Polsat zarobił 194 432 532  zł, czyli o ponad 4 mln zł więcej niż w okresie lipiec-sierpień 2005 – wynika z danych AGB Nielsen Media Research. 

Na drugim miejscu znalazła się telewizja TVN, która zanotowała przychody reklamowe na poziomie 186 838 240 zł (ponad 50 mln zł więcej niż w analogicznym okresie ubiegłego roku).

TVP 1 miała 147,6 mln zł (wzrost o 13 mln zł) a czwarta 'Dwójka' – 87,3 mln zł (wzrost o 10 mln zł) wpływów reklamowych.

 

Year Target Year Target
Lipiec-
sierpień 2006
Total Individuals Lipiec-sierpień 2005 Total Individuals
Polsat 194 432 532 zl Polsat 189 668 524 zl
TVN 186 838 240 zl TVP1 134 634 605 zl
TVP1 147 671 425 zl TVN 134 209 260 zl
TVP2 87 279 995 zl TVP2 76 409 255 zl
Polsat Sport 26 216 600 zl Tele5 17 770 032 zl
MTV 25 911 725 zl MTV 16 744 470 zl
Tele5 22 488 323 zl TVN7 16 141 250 zl
TVN7 14 951 170 zl TV4 16 127 560 zl
TV4 14 165 875 zl VIVA 10 614 190 zl
VIVA 11 951 709 zl Discovery 8 705 350 zl
TN/TVPULS 11 160 480 zl Hallmark 8 410 804 zl
Discovery 10 940 270 zl Jetix/FoxKids 7 116 590 zl
Nationa Geographic 10 103 750 zl TN/TVPULS 7 008 145 zl
AXN 9 116 004 zl Nationa Geographic 6 345 072 zl
Hallmark 8 115 067 zl Zone Club 5 853 419 zl

Dołącz do dyskusji: Udane lato TVN, Polsat zyskał najmniej

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl