Ubisoft w Polsce
Ubisoft, jeden z największych producentów gier komputerowych naświecie intensyfikuje, działania w Polsce.
Do tej pory strategie marketingowe Ubisoftu były tworzone inadzorowane centralnie; od niedawna za wszelkie działaniawizerunkowe, odpowiada przedstawiciel firmy Ubisoft w Polsce.
Zadanie to powierzono Rafałowi Adasiakowi, który w strukturzefirmy pełni funkcję
PR & Marketing Executive - Eastern Europe i, poza działaniamina naszym rynku, koordynuje komunikację marketingową oraz PublicRelations firmy w trzech krajach sąsiednich (Czechy, Węgry,Słowacja).
Rafał Adasiak pracował wcześniej m.in. dla SPI International (nastanowisku Dyrektora Marketingu) oraz Warner Bros. (na stanowiskuBrand Managera).
Ubisoft będzie również na naszym rynku współpracował z TaskForce Consulting.
Współpraca z Task Force Consulting w zakresie Public Relations -zarówno korporacyjnego, jak i produktowego - obejmie przygotowaniestrategii komunikacji, prowadzenie działań media relations (w tymobsługę biura prasowego Firmy), a także opracowywanie i realizacjęprojektów specjalnych.
Dołącz do dyskusji: Ubisoft w Polsce