SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

„Twój Styl”, „Skarb” i „Murator” najchętniej czytanymi miesięcznikami (top 82)

Najchętniej czytanym miesięcznikiem w Polsce pozostaje „Twój Styl”. Natomiast na czele dwumiesięczników znajduje się „Samo Zdrowie” - wynika z najnowszego badania PBC opracowanej przez Wirtualnemedia.pl.

Z fali Polskich Badań Czytelnictwa obejmujących okres od marca do sierpnia 2015 roku wynika, że po luksusowy „Twój Styl” (Wydawnictwo Bauer) sięgało wówczas 8,89 proc. czytelników z szerokiej grupy wiekowej od 15 do 75 lat, podczas gdy w analogicznym okresie rok wcześniej było to 11,08 proc.

>>> Przeglądaj okładki gazet i magazynów w naszym dziale Jedynki

Drugie miejsce zajął wydawany dla sieci drogerii Rossmann miesięcznik „Skarb” (Ringier Axel Springer Polska), który przed rokiem był 8. W analizowanym okresie czytany był on przez 8,22 proc. respondentów (wzrost o 1,79 pkt. proc.). Tytuł poza drogeriami jest też dostępny w kioskach.

Na ostatniej pozycji podium w zestawieniu najchętniej czytanych miesięczników znalazł się „Murator” (ZPR Media) z wynikiem na poziomie 6,10 proc. W skali roku pismo zanotowało spadek o 0,45 pkt. proc. W okresie od marca do sierpnia 2014 roku tytuł ten był jednak siódmy.

Ogółem, w pierwszej dziesiątce zestawienia znalazło się pięć miesięczników poradnikowych dla pań oraz po jednym piśmie luksusowym, budowlanym, ogrodniczym, popularnonaukowym i wnętrzarskim.

Miesięczniki 15-75

marzec 2015 : sierpień 2015

marzec 2014 : sierpień 2014

PBC

Tytuł

Procent respondentów

Twój Styl

8,89%

11,08%

Skarb

8,22%

6,43%

Murator

6,10%

6,55%

Claudia

5,91%

7,91%

Mój Piękny Ogród

5,68%

6,96%

Kobieta i Życie

5,16%

6,58%

Dobre Rady

5,13%

5,39%

Focus

5,12%

6,76%

Cztery Kąty

4,90%

6,97%

Poradnik Domowy

4,80%

5,75%

Świat Kobiety

4,58%

5,69%

Przyślij Przepis!

4,58%

5,70%

Przepisy Czytelników

4,50%

5,53%

Komputer Świat

4,47%

4,89%

Avanti

4,43%

3,96%

Świat Wiedzy

4,24%

4,57%

Auto Moto Magazyn Zmotoryzowanych

4,02%

4,56%

Olivia

3,92%

4,53%

National Geographic

3,70%

4,88%

Glamour

3,30%

3,75%

CKM

2,82%

2,71%

Pani

2,80%

3,49%

Cosmopolitan

2,63%

2,22%

Świat Zdrowia

2,59%

3,54%

Joy

2,40%

2,29%

Wysokie Obcasy Extra

2,33%

2,76%

Mam Ogród

2,32%

1,76%

Zwierciadło

2,17%

2,30%

Uroda Życia

2,12%

-

Playboy

2,08%

1,79%

CD Action

2,08%

2,79%

Dom & Wnętrze

2,06%

2,66%

Focus Historia

2,04%

2,49%

Moje Mieszkanie

2,01%

2,82%

PC Format

1,90%

2,16%

Auto Motor i Sport

1,89%

1,88%

TopGear

1,89%

2,06%

Mamo To Ja

1,85%

2,77%

Detektyw

1,85%

-

Ładny Dom

1,83%

2,10%

Elle

1,76%

2,22%

Auto Świat Poradnik

1,74%

2,00%

Men's Health

1,74%

1,72%

Przepis na Zdrowie

1,56%

2,20%

Zdrowie

1,52%

1,86%

Świat Motocykli

1,47%

2,05%

Moje Gotowanie

1,47%

2,16%

Grazia

1,42%

-

M jak mieszkanie

1,42%

2,05%

Logo

1,41%

1,38%

Przepis na Ogród

1,12%

1,68%

Kuchnia

1,11%

1,40%

Magazyn dla Rodziców Mam Dziecko

1,06%

1,43%

National. Geographic. Traveler

1,04%

1,35%

Forbes

1,02%

1,27%

Gotuj Krok po Kroku

0,97%

1,40%

Dobre Wnętrze

0,97%

1,80%

Twoje Dziecko

0,92%

1,36%

Burda

0,86%

1,15%

Wróżka

0,81%

1,04%

Retro

0,80%

-

Dziecko

0,73%

1,14%

Bravo Girl

0,70%

0,88%

Cała Ty

0,69%

0,89%

Chip

0,69%

0,99%

M jak Mama

0,67%

0,90%

Podróże

0,65%

0,82%

Weranda

0,59%

0,72%

Twój Maluszek

0,58%

0,95%

InStyle

0,54%

0,87%

Przyślij Przepis Wydanie Specjalne

0,51%

0,63%

Shape

0,46%

0,71%

Hot Moda

0,45%

0,51%

Voyage

0,40%

0,48%

Fun Club

0,37%

0,43%

Weranda Country

0,32%

-

Sukces

0,32%

0,45%

Twist

0,29%

0,39%

Harper's Bazaar

0,25%

0,54%

Żagle

0,22%

0,33%

Architektura-Murator

0,18%

0,46%

Women's Health

0,09%

-

Na kolejnych podstronach dane miesięczników w grupie wiekowej 16-59 oraz wyniki dwumiesięczników

Dołącz do dyskusji: „Twój Styl”, „Skarb” i „Murator” najchętniej czytanymi miesięcznikami (top 82)

1 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
antoni
Najchetniej czytanym? To dlaczego inne miesięczniki sprzedaja sie w wiekszych nakładach. Robimy z nich tapety... halo logika, jesteś zagadkowa coraz bardziej.
0 0
odpowiedź