SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

„Twój Styl” i „Samo Zdrowie” z najwyższym czytelnictwem wśród miesięczników i dwumiesięczników

Najchętniej czytanym miesięcznikiem w Polsce pozostaje „Twój Styl”. Natomiast na czele dwumiesięczników znajduje się „Samo Zdrowie” - wynika z najnowszego badania PBC opracowanego przez Wirtualnemedia.pl.

Z fali Polskich Badań Czytelnictwa obejmujących okres od maja do października 2015 roku wynika, że po luksusowy „Twój Styl” (Wydawnictwo Bauer) sięgało wówczas 8,83 proc. czytelników z szerokiej grupy wiekowej od 15 do 75 lat, podczas gdy w analogicznym okresie rok wcześniej było to 9,54 proc.

>>> Przeglądaj okładki gazet i magazynów w naszym dziale Jedynki

Drugie miejsce zajął wydawany dla sieci drogerii Rossmann miesięcznik „Skarb” (Ringier Axel Springer Polska), który przed rokiem był 3. W analizowanym okresie czytany był on przez 8,03 proc. respondentów (wzrost o 1,80 pkt. proc.). Tytuł poza drogeriami jest też dostępny w kioskach.

Na ostatniej pozycji podium w zestawieniu najchętniej czytanych miesięczników znalazł się „Murator” (ZPR Media) z wynikiem na poziomie 5,79 proc. W skali roku pismo zanotowało wzrost o 0,17 pkt. proc. W okresie od maja do października 2014 roku tytuł ten był jednak siódmy.

Ogółem, w pierwszej dziesiątce zestawienia znalazło się pięć miesięczników poradnikowych dla pań oraz po jednym piśmie luksusowym, budowlanym, ogrodniczym, wnętrzarskim i popularnonaukowym.

Miesięczniki 15-75

maj 2015 : październik 2015

maj 2014 : październik 2014

PBC

Tytuł

Procent respondentów

Twój Styl

8,83%

9,54%

Skarb

8,03%

6,23%

Murator

5,79%

5,62%

Claudia

5,63%

6,84%

Mój Piękny Ogród

5,55%

6,10%

Cztery Kąty

5,24%

5,72%

Focus

5,07%

5,55%

Kobieta i Życie

5,01%

5,83%

Dobre Rady

4,69%

4,69%

Poradnik Domowy

4,64%

5,01%

Przepisy Czytelników

4,55%

4,87%

Przyślij Przepis!

4,47%

5,00%

Komputer Świat

4,44%

4,35%

Świat Kobiety

4,38%

5,02%

Avanti

4,06%

3,58%

Świat Wiedzy

3,98%

3,96%

Olivia

3,82%

4,00%

National Geographic

3,75%

4,31%

Auto Moto Magazyn Zmotoryzowanych

3,72%

4,27%

Glamour

2,89%

3,29%

Wysokie Obcasy Extra

2,68%

2,48%

CKM

2,65%

2,13%

Pani

2,58%

3,00%

Cosmopolitan

2,50%

1,86%

Joy

2,39%

2,01%

Świat Zdrowia

2,38%

3,07%

Mam Ogród

2,33%

1,72%

Focus Historia

2,16%

2,17%

CD Action

2,10%

2,51%

Zwierciadło

2,07%

1,96%

Uroda Życia

2,06%

-

Moje Mieszkanie

2,00%

2,46%

Playboy

2,00%

1,45%

Dom & Wnętrze

1,93%

2,34%

TopGear

1,93%

1,83%

Ładny Dom

1,91%

1,83%

PC Format

1,87%

2,04%

Detektyw

1,85%

-

Elle

1,82%

1,94%

Mamo To Ja

1,68%

2,33%

Przepis na Zdrowie

1,65%

1,89%

Auto Świat Poradnik

1,56%

1,74%

Zdrowie

1,55%

1,65%

M jak mieszkanie

1,52%

1,70%

Auto Motor i Sport

1,45%

1,72%

Moje Gotowanie

1,45%

1,82%

Przepis na Ogród

1,38%

1,40%

Men's Health

1,37%

1,46%

Świat Motocykli

1,35%

1,70%

Be Active. Dietetyka & Fitness

1,23%

-

Logo

1,22%

1,15%

Grazia

1,14%

-

Dobre Wnętrze

1,08%

1,45%

Gotuj Krok po Kroku

1,02%

1,15%

Forbes

1,01%

1,03%

Kuchnia

1,01%

1,13%

Wróżka

1,00%

0,88%

National. Geographic. Traveler

0,96%

1,08%

Retro

0,96%

-

Podróże

0,88%

0,69%

Burda

0,83%

1,00%

Magazyn dla Rodziców Mam Dziecko

0,83%

1,15%

Chip

0,82%

0,88%

Twoje Dziecko

0,73%

1,06%

Dziecko

0,66%

1,00%

InStyle

0,66%

0,75%

Shape

0,62%

0,58%

Cała Ty

0,61%

0,81%

Sukces

0,58%

0,44%

Weranda

0,57%

0,59%

Bravo Girl

0,55%

0,83%

M jak Mama

0,52%

0,78%

Twój Maluszek

0,49%

0,78%

Hot Moda

0,42%

0,44%

Przyślij Przepis Wydanie Specjalne

0,41%

0,55%

Voyage

0,39%

0,44%

Weranda Country

0,38%

0,09%

Żagle

0,34%

0,38%

Harper's Bazaar

0,28%

0,47%

Twist

0,27%

0,28%

Architektura-Murator

0,26%

0,34%

Fun Club

0,26%

0,37%

Women's Health

0,11%

-

Dołącz do dyskusji: „Twój Styl” i „Samo Zdrowie” z najwyższym czytelnictwem wśród miesięczników i dwumiesięczników

1 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
OMG
"Skarb" Rossmanna rozdawany za darmo w kasach nie powinien być porównywany z magazynami płatnymi, które ludzie kupują sami. Równie dobrze można porównywać "czytelnictwo" ulotek wciskanych do skrzynek pocztowych. ;-)
0 0
odpowiedź