SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

TVN zdecydowanym liderem

We wrześniu 2006 roku telewizja TVN zanotowała największe wpływy z reklam, zdecydowanie wyprzedzając Polsat i TVP.

"TVN" zwiększyła we wrześniu cennikowe wpływy netto z reklam do 190,2 mln zł, czyli o prawie 58 mln zł wobec analogicznego okresu 2005 – wynika z danych firmy Expert Monitor. 

Na drugim miejscu znalazł się dotychczasowy lider telewizja Polsat, która zanotowała przychody reklamowe na poziomie 163 071 655  zł (ponad 6 mln zł więcej niż w analogicznym okresie ubiegłego roku).

TVP 1 miała 118,9 mln zł (wzrost o 11 mln zł) a czwarta 'Dwójka' – 99,7 mln zł (wzrost o 18 mln zł) wpływów reklamowych.

 

bez autopromocji
Rok / Miesiąc IX.2006
TOP Medium Wpływy [zł]
Razem: TV 695 234 005 zł
TVN 190 198 209 zł
POLSAT 163 071 655 zł
TVP 1 118 986 395 zł
TVP 2 99 720 455 zł
TV 4 16 099 175 zł
MTV 13 719 918 zł

bez autopromocji
Rok / Miesiąc IX.2005
TOP Medium Wpływy [zł]
Razem: TV 586 537 440 zł
POLSAT 156 885 421 zł
TVN 132 810 288 zł
TVP 1 107 662 410 zł
TVP 2 81 047 328 zł
TV 4 12 686 814 zł
TVN SIEDEM 12 526 889 zł

 
dane Expert Monitor opracowano na podstawie danych cennikowych netto bez uwzględniania indywidualnie negocjowanych rabatów - expert-monitor.pl.

Dołącz do dyskusji: TVN zdecydowanym liderem

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl