TVN obniża oczekiwania dot. wzrostu rynku reklamy TV w 2011 r.
Grupa medialna TVN spodziewa się "średniego jednocyfrowego" wzrostu wartości polskiego rynku reklamy telewizyjnej w 2011 r., wynika z komunikatu spółki. Wcześniej grupa zakłada wzrost na "wysokim jednocyfrowym poziomie".
"Wolny wzrost rynku reklamy w początku roku znajduje odzwierciedlenie w zmienionych oczekiwaniach dotyczących rynku reklamy telewizyjnej, którego wzrost jest obecnie szacowany na średnim jednocyfrowym poziomie w ciągu całego roku 2011" - czytamy w komunikacie.
W lutym spółka informowała, że polski rynek reklamowy może w 2011 r. zanotować wzrost na "wysokim jednocyfrowym poziomie".
Według danych Starlink, rynek reklamy telewizyjnej w Polsce w I kw. 2011 r. wzrósł o 1,8% w porównaniu do analogicznego okresu 2010 r.
"Nasz udział w rynku reklamy telewizyjnej netto, według danych Starlink, spadł do 32,4% z 33,6% w analogicznym okresie 2010 r." - czytamy w raporcie TVN.
Grupa medialna TVN miała 40,46 mln zł skonsolidowanej straty netto przypisanej akcjonariuszom jednostki dominującej w I kw. 2011 roku wobec 63,97 mln zł zysku rok wcześniej. Skonsolidowane przychody wyniosły 582,40 mln zł wobec 546,62 mln zł rok wcześniej.
Dołącz do dyskusji: TVN obniża oczekiwania dot. wzrostu rynku reklamy TV w 2011 r.