TripAdvisor wybrał agencję Mother do współpracy reklamowej
Platforma turystyczna TripAdvisor wybrała agencję Mother do globalnej obsługi reklamowej. Firma zajmie się przygotowaniem nowej platformy kreatywno-strategicznej, która ruszy na 20-lecie TripAdvisora na rynku.
Mother w zakresie obsługi TripAdvisor będzie ściśle współpracowała z Havas Media, która od września tego roku zajmuje się obsługą budżetu mediowego marketera.
Głównym wyzwaniem agencji kreatywnej Mother będzie zdobycie nowych klientów w segmencie młodych, podróżujących osób. Marka chce być postrzegana jako "najlepszy przewodnik i miejsce planowania wycieczek". TripAdvisor na swoje 20. urodziny chce wprowadzić do oferty szereg nowych funkcji, pozwalających i jeszcze lepsze wyszukiwanie spersonalizowanych ofert, porad i rekomendacji od innych podróżujących.
Nowa platforma kreatywna TripAdvisor ma zostać zaprezentowana w 2020 roku.
Dołącz do dyskusji: TripAdvisor wybrał agencję Mother do współpracy reklamowej