SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Takeaway partnerem serwisu TripAdvisor

Platforma do zarządzania dostawami jedzenia Pyszne.pl (należąca do grupy Takeaway.com) ogłosiła nawiązanie współpracy z serwisem turystycznym TripAdvisor. Współpraca zakłada integrację obu marek we wszystkich wersjach do przeglądarek i aplikacji mobilnych.

Współpraca oficjalnie rozpoczęła się 2 listopada. Klienci, którzy przeglądają oferty na TripAdvisor, mogą zamawiać posiłki u partnerów Pyszne.pl, klikając przycisk „Zamów online”. Po tym konsumenci przechodzą na stronę portalu, gdzie mogą złożyć zamówienie.

- Jesteśmy podekscytowani, mogąc rozpocząć współpracę z Takeway.com, by zapewnić naszym użytkownikom dostęp do tysięcy nowych opcji dostaw jedzenia w sieci partnerskich restauracji – komentuje Evan Becker, szef działu restaurant commerce w TripAdvisor.

Usługa została udostępniona klientom z Polski, Niemiec, Holandii, Austrii, Belgii, Szwajcarii, Francji, Luksemburga i Portugalii. Z TripAdvisor zintegrowano wszystkie marki należące do Takeaway.com, z wyjątkiem Vietnammm.com.

Warunki i okres obowiązywania umowy nie zostały ujawnione.

W lipcu tego roku Pyszne.pl wprowadziło opcję odbioru zamówionych online posiłków w stacjonarnych restauracjach – Pickup.

Dołącz do dyskusji: Takeaway partnerem serwisu TripAdvisor

1 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
klient
Pyszne.pl ma najgorszą obsługę klienta. To niebywałe, że można być tak bezczelnym wobec stałego klienta w dzisiejszych czasach. Odcinają się od odpowiedzialności za swoje błędy. Przerzuciłem przez ten portal tysiące złotych i było kilka sytuacji, gdzie ewidentnie zawiedli z własnej winy i za każdym razem w odpowiedzi na zgłoszenie pomocy odpowiedź brzmi w stylu: "Radź sobie... pozdrawiamy.". Kiedy odpiszesz, że chcesz sprawę z nimi rozwiązać, to oni już po tamtej odpowiedzi, temat zamykają i olewają klienta kompletnie. Zrazili mnie tym kilkukrotnie i już tam nie zamierzam wracać. NAPRAWDĘ NIE POLECAM tego portalu, oszczędzicie sobie nerwów.
0 0
odpowiedź