Zagraniczny partner Mediaplus po transformacji
Total Media Group, agencja mediowa z Wielkiej Brytanii specjalizująca się w planowaniu behawioralnym, zmienia nazwę na Mediaplus UK. To kolejny krok w kierunku pełnej integracji z Mediaplus Group, która przejęła Total Media Group w 2024 roku.

Rebranding wpisuje się w strategię Serviceplan Group, której celem jest rozwój modelu House of Communication – kompleksowego ekosystemu łączącego ekspertyzy w zakresie kreacji i treści (Serviceplan), mediów i danych (Mediaplus) oraz usług konsultingowych, CX i technologicznych (Plan.Net). Koncepcja ta jest już obecna na 11 rynkach, a wprowadzenie Mediaplus UK stanowi pierwszy krok w kierunku pełnej implementacji House of Communication w Wielkiej Brytanii.
Zmiana ta jest konsekwencją wieloletniej współpracy w ramach joint venture Total Mediaplus i następuje rok po przejęciu przez Mediaplus Group 100% udziałów brytyjskiej agencji mediowej.
– Z radością ogłaszamy zmianę nazwy na Mediaplus UK, co stanowi zwieńczenie naszej wieloletniej współpracy między Total Media a Mediaplus Group. To krok, który nie tylko podkreśla nasz rozwój, ale także zapewnia naszym klientom dostęp do globalnych zasobów i innowacyjnych rozwiązań. Nasza agencja nadal będzie koncentrować się na dostarczaniu wglądów behawioralnych, jednocześnie korzystając z zaplecza największej niezależnej grupy mediowej w Europie – komentuje Tom Laranjo, CEO Mediaplus UK.
Dołącz do dyskusji: Zagraniczny partner Mediaplus po transformacji