Tribal Worldwide obroniła obsługę budżetu Volkswagena
Agencja Tribal Worldwide należąca do grupy DDB (Omnicom) wygrała przetarg na międzynarodową obsługę reklamową Volkswagena w internecie. Oznacza to kontynuację współpracy zapoczątkowanej w 2000 roku.
Według szacunków agencji, budżet Volkswagena w internecie wart jest ok. 11 mln funtów. Wzrósł w ciągu ostatniego roku, ponieważ pandemia Covid-19 skłoniła VW do położenia większego nacisku na marketing cyfrowy.
Tribal Worldwide zajmuje się internetową obsługą VW od 2000 roku.
Przetarg, który ostatecznie wygrała agencja Tribal trwał ok. roku. Miał zakończyć się w maju zeszłego roku, ale z powodu pandemii nie został sfinalizowany w wyznaczonym terminie.
Proces nadzorowała Marianne Bearton, menedżer ds. marketingu cyfrowego w Volkswagen Passenger Cars UK.
Umowa oznacza, że Tribal Worldwide będzie nadal współpracować z obiema markami Volkswagen i Volksagen Samochody Użytkowe w zakresie treści i usług na stronie internetowej, a także narzędzi cyfrowych Blended Retail.
Dołącz do dyskusji: Tribal Worldwide obroniła obsługę budżetu Volkswagena