Tesco i Unilever we wspólnej kampanii lodów Magnum testują beacony
Tesco i Unilever nawiązały współpracę, by wspólnie uruchomić największy w swojej historii wspólny test beaconów. Akcja prowadzona jest w ramach kampanii promującej lody Magnum z portfolio Unilevera i obejmuje Londyn.
Konsumenci, którzy pobiorą aplikację mPulse, odbiorą za pomocą beaconów specjalne kupony zniżkowe na zakup różowych i czarnych lodów Magnum. Informację o promocji konsument otrzyma w momencie, gdy będzie przechodził obok jednego z 270 sklepów Tesco w Londynie.
Neil Gledhill, dyrektor globalny marki Magnum w Unilever powiedział, że firma wciąż szuka innowacyjnych sposobów komunikacji z konsumentem, które mają potwierdzać obietnicę marki Magnum, jako tej, która dostarcza przyjemności.
Akcja z beaconami jest częścią większej kampanii promującej lody Magnum w Wielkiej Brytanii. Działania dla Unilevera realizuje agencja Karmarama.
Dołącz do dyskusji: Tesco i Unilever we wspólnej kampanii lodów Magnum testują beacony