Terry's Chocolate z pierwszą od dekady kampanią reklamową
Agencja BETC Londyn przygotowała pierwszą od dziesięciu lat reklamę marki słodyczy Terry's Chocolate Orange.
Platforma komunikacyjna "Deliciously Unsquare" skupi się na podkreślaniu brytyjskiego charakteru marki Terry's Chocolate, w jej centrum stawiając smak pomarańczowej czekolady.
- Terry's Chocolate Orange to nie tylko czekolada, to część brytyjskiego życia. Chcieliśmy to uczcić wspaniałymi, niestandardowymi kreacjami - powiedziała Rosie Bardales, chief creative officer w BETC London, która przygotowała kampanię.
Działania promocyjne będą prowadzone w telewizji (m.in. sponsoring popularnego programu kulinarnego Great British Bake Off), serwisach VOD, nośniach digital-out-of-home i w social mediach.
Za reżyserię spotu odpowiada Chris Boyle, za produkcję Private Island.
Dołącz do dyskusji: Terry's Chocolate z pierwszą od dekady kampanią reklamową