Telemedi klientem Havas PR
Firma telemedyczna Telemedi wybrała agencję Havas PR do obsługi działań komunikacyjnych obejmujących międzynarodową ekspansję marki.

Zakres działań Havas PR Warsaw dla Telemedi to współtworzenie strategii komunikacyjnej na rynku hiszpańskim, obsługa biura prasowego marki, a także bezpośrednia koordynacja działań komunikacyjnych w Hiszpanii, a docelowo również na innych rynkach.
Główną osobą odpowiedzialną za projekt po stronie agencji jest Jarosław Bukowski, consulting director.
- Telemedi to marka, która wnosi wartość dodaną do jednej z najważniejszych dziedzin życia – naszego zdrowia, a przez to idealnie wpisuje się w ideę bycia meaningful. Jesteśmy szczęśliwi, że coraz częściej możemy pomagać w takich dużych i wyjątkowych projektach dzięki naszej doskonale działającej sieci - mówi Tomasz Lis, dyrektor zarządzający Havas PR Warsaw.
Havas PR Warsaw wybrano w przetargu. Strony nie podają więcej szczegółów dotyczących współpracy.
Telemedi to polska firma oferująca rozwiązania cyfrowej platformy opieki zdrowotnej dla sektorów medycznego i ubezpieczeń. Telemedi jest zaufanym partnerem w cyfrowej opiece zdrowotnej dla ponad 100 organizacji z 20 państw, w tym m.in. Generali, Signal Iduna, Mondial Assistance, Uniqua, Compensa czy PZU Zdrowie.
Dołącz do dyskusji: Telemedi klientem Havas PR