Szymon Majewski stracił 600 tys. widzów
Maleje popularność programu 'Szymon Majewski Show'. Średniaoglądalność trzech pierwszych odcinków jesiennego sezonu wyniosła2,31 mln widzów. Oznacza to spadek o ponad 600 tys. w stosunku doanalogicznego okresu przed rokiem.
Show Majewskiego zapewnia TVN - 18,79 proc. udziału w rynku wgrupie 4+ oraz 20,36 proc. w komercyjnej grupie docelowej - wynikaz danych AGB Nielsen Media Research dlaWirtualnemedia.pl. Przed rokiem, proporcje dlaanalogicznych odcinków wyniosły odpowiednio 23 (4+) oraz 26 proc(16-49).
TVN ma w trakcie emisji Szymon Majewski Show trzeciąpozycję na rynku. Liderem jest Dwójka nadająca międzyinnymi "Tomasz Lis na żywo" (2,72 mln widzów). Druga pozycja z 2,47mln widzów przypada Polsatowi (filmy fabularne).
Program oglądają głównie kobiety, widzowie powyżej 30roku życia oraz mieszkańcy największych polskichmiast.
Dołącz do dyskusji: Szymon Majewski stracił 600 tys. widzów