Szymon Majewski jako mnich reklamuje Konto za Zero w PKO BP (wideo)
W telewizji i internecie rozpoczęła się kampania reklamowa Konta za Zero oferowanego przez PKO Bank Polski. Akcję, z udziałem Szymona Majewskiego, przygotowały i realizują firmy DDB Warszawa, OS3 multimedia, Universal McCann, Value Media i Performance Media.
W kampanii Konta za Zero oferowanego przez PKO Bank Polski Szymon Majewski wciela się w rolę zakonnika. Reklamy podkreślają, że obecnie za każde doładowanie telefonu komórkowego i opłacenie rachunku telefonicznego z tego konta otrzymuje się 10 proc. wartości tej opłaty.
To kolejna tej jesieni kampania PKO BP z udziałem Szymona Majewskiego. Showman jako naukowiec wystąpił w reklamie Konta dla Młodych (zobacz to), jako stylista włosów w reklamie pożyczki gotówkowej (przeczytaj więcej i obejrzyj ten spot), a jako nauczyciel w reklamie SKO (zobacz ten spot).
Akcja reklamowa Konto za Zero ruszyła 5 listopada, a potrwa do 16 grudnia. Obejmuje telewizję (główne stacje i prawie 50 kanałów tematycznych) oraz internet (portale horyzontalne i wertykalne, mailingi, sieci afiliacyjne, wyszukiwarka Google).
Kreację kampanii przygotowały agencje DDB Warszawa (telewizja) oraz OS3 multimedia (internet), a za planowanie i zakup mediów odpowiadają domy mediowe Universal McCann (telewizja) i Value Media (internet) oraz agencja Performance Media (SEM).
Dołącz do dyskusji: Szymon Majewski jako mnich reklamuje Konto za Zero w PKO BP (wideo)