Szefowie marketingu ignorują serwisy społecznościowe
Ponad połowa dyrektorów ds. marketingu nie jest zainteresowanauwzględnieniem serwisów społecznościowych w swoich strategiachmarketingowych.
Tylko 10 procent respondentów uczestniczących w badaniuprzeprowadzonym przez firmę Epsilon przyznało, że w swoichmarketingowych planach wykorzystywało strony serwisówspołecznościowych - informuje serwis Brand Republic.
Tymczasem 55 procent badanych było nimi zainteresowanych wniewielkim stopniu lub w ogóle nie brało ich pod uwagę.
Z kolei 93 procent szefów marketingu stwierdziło, że obecnasytuacja gospodarcza będzie miała umiarkowany lub znaczący wpływ naich działania marketingowe w następnych kilku miesiącach, a 70procent zapowiada, że zmniejszy swoje nakłady na reklamę.
Badanie zostało przeprowadzone w październiku bieżącego rokuwśród szefów marketingu zarządzających markami przynoszącymi dochódod 150 milionów do ponad 6 miliardów funtów.
źródło: Brand republic
Dołącz do dyskusji: Szefowie marketingu ignorują serwisy społecznościowe