Sympatia na czele serwisów randkowych. Flirt i Loveaholics mocno w górę, Tinder z 390 tys. użytkowników
Sympatia.onet.pl jest bez zmian zdecydowanie najpopularniejszym serwisem randkowym. W skali miesiąca duże wzrosty odwiedzalności zanotowały Flirt.com i Loveaholics.com, a duże spadki - eDarling.pl i Babciaposzukiwana.com. Aplikacja mobilna Tinder ma miesięcznie średnio 397,2 tys. użytkowników.
We wrześniu br. Sympatię (Ringier Axel Springer Polska), działającą pod adresem sympatia.onet.pl, odwiedziło 1,27 mln użytkowników, czyli 4,51 proc. wszystkich polskich internautów. Wykonali na stronie 81,25 mln odsłon - wynika z danych z badania Gemius/PBI opracowanych przez Wirtualnemedia.pl.
Natomiast Kochaj.pl, rozszerzona wersja Sympatii (do jesieni 2017 roku działająca jako Sympatia Plus), zanotowało 74,1 tys. użytkowników i 482,4 tys. odsłon. Dostęp do obu serwisów, tak samo jak do kilku innych witryn randkowych, jest płatny, za darmo można korzystać jedynie z podstawowych opcji. Na Sympatii cennik zaczyna się od 16,90 zł (za miesiąc) do 49,90 zł (za rok), a na Kochaj.pl - od 60 zł (pakiet Premium na miesiąc) do 240 zł (pakiet SuperPremium na cztery miesiące).
Na Badoo.com 814,5 tys. internautów wykonało 40,57 mln odsłon, na Flirt.com 405,9 tys. odwiedzających wygenerowało 2,22 mln odsłon, natomiast Erodate.pl zanotowało 383,4 tys. użytkowników i 19,31 mln odsłon.
eDarling.pl miał 160,7 tys. odwiedzających i 2,19 mln odsłon, natomiast skierowany do homoseksualistów Fellow.pl przy 142,8 tys. użytkowników zanotował 3,77 mln odsłon.
Z kolei tylko jako aplikacja mobilna funkcjonuje Tinder. Jego wyniki mocno się zmieniają, w trzecim kwartale br. miesięcznie miał średnio 387,2 tys. realnych użytkowników.
Z miesiąca na miesiąc Sympatia zanotowała spadek o 60,3 tys. użytkowników i 3,27 mln odsłon (czyli odpowiednio 4,5 i 3,9 proc.), a Badoo.com - o 137 tys. użytkowników i 79,65 mln odsłon (14,4 i 66,2 proc. w dół).
Procentowo podobne jak w przypadku Badoo zmalały wyniki kilku innych serwisów. Babciaposzukiwana.com straciła 135,7 tys. odwiedzających i 666,2 tys. odsłon (29,7 i 41,2 proc. w dół), eDarling.pl - 222,1 tys. użytkowników i 1,1 mln odsłon (58 i 33,5 proc.), a Kochaj.pl - 22,9 tys. użytkowników i 92,5 tys. odsłon (23,6 i 16,1 proc.).
Erodate.pl przy spadku liczby odwiedzających o 462,4 tys. (54,7 proc.) zyskało 12,89 mln odsłon (200,9 proc.). Natomiast Flirt.com zyskał 152,6 tys. użytkowników (60,3 proc.) i 1,25 mln odsłon (130,2 proc.), Loveaholics.com - 104,8 tys. odwiedzających (59,5 proc.) i 784,8 tys. odsłon (195,7 proc.), a Singles50.pl - 53,6 tys. użytkowników (24,7 proc.) i 552,7 tys. odsłon (102,6 proc.).
Dołącz do dyskusji: Sympatia na czele serwisów randkowych. Flirt i Loveaholics mocno w górę, Tinder z 390 tys. użytkowników