Sylwia Rękawek-Michoń i Maria Kurzyca w dziale kreacji Ogilvy
Dział kreacji agencji Ogilvy wzmocniły Sylwia Rękawek-Michoń jako creative group head i Maria Kurzyca na stanowisku senior copywriter.
Sylwia Rękawek-Michoń przed objęciem w Ogilvy stanowiska creative group head pracowała w Leo Burnett na analogicznym stanowisku, gdzie odpowiadała za markę Orange i zarządzała 10-osobowym zespołem.
Podczas swojej kariery pracowała w niezależnych i sieciowych agencjach reklamowych w Warszawie i w Hamburgu. Ma na swoim koncie kilkanaście nagród, w tym Grand Prix Golden Drum. Od kilkunastu lat jest związana z KTR, gdzie pełniła rolę jurora, przewodniczącego jury, obecnie zasiada w zarządzie KTR.
Do zespołu kreacji dołączyła też Maria Kurzyca, która objęła stanowisko senior copywriter. Wcześniej pracowała w Grey Group Poland, Publicis Lion i BBDO WWA. Wśród marek, dla których pracowała, są między innymi BNP Paribas, mBank, Starbucks, IKEA, Bacardi, SC Johnson i Essity.
Dołącz do dyskusji: Sylwia Rękawek-Michoń i Maria Kurzyca w dziale kreacji Ogilvy