STS dołącza do grona klientów agencji mediowej Zenith
Dom mediowy Zenith (Publicis Group) wygrał przetarg na obsługę mediową firmy bukmacherskiej STS.
Zenith zajmuje się obsługą STS na terenie Polski. Odpowiada za strategiczne planowanie i zakup kampanii telewizyjnych bukmachera.
Agencja pozyskała budżet klienta w przetargu, którego szczegółów firmy nie ujawniają. Nie podają też, na jak długo zawarły umowę o współpracy.
- Zdecydowaliśmy się na współpracę z firmą, która posiada wieloletnie doświadczenie i bogate portfolio w zakresie obsługi rynkowych liderów. Ofertę zaproponowaną przez Zenith oceniliśmy jako najlepszą zarówno pod względem merytorycznym, jak cenowym - mówi Paweł Sikora, PR manager STS.
We wrześniu ub.r. STS wybrał agencję Form UP do współpracy w zakresie wprowadzenia i wdrożenia systemu monitorowania ROI.
Bukmacher promował się w ub.r. kampanią pod hasłem "Jesteś gotowy. Możesz wygrywać".
Dołącz do dyskusji: STS dołącza do grona klientów agencji mediowej Zenith